2016年3月28日 星期一

28/3/16


28/3/16   MON   COOL

最後一日復活節假期, 但我唔多復活到, 都係病病咁! 今日冇咩特別地方去, 老公話不如帶佢地去東涌的遊樂場! 咁先入咗青衣同嫲嫲食早餐啦, 去咗飲茶, 其實我腸胃唔多好唔應該飲茶GE, 但又真係好耐未飲過喎, 飲到11點幾, 又想玩青衣城的復活節吹氣玩兒, 於是又要download apps, 又要排隊咁, 都是D無聊遊戲, 但細路係玩得開心GE! 跟住就載嫲嫲返屋企,  我地就去東涌啦! 仲仲喺車瞓咗大半個鐘啦, 到咗佢就醒啦, 兩點到開始玩, 都玩咗差不多兩個鐘呀, 呢個遊樂場多好多難玩又爬得高的設施, 子元大個咗唔驚啦, 細嗰個就更加啦, 爬到太高都唔知點救佢, 只可以等佢跌嗰吓等daddy接住, 真係比佢嚇死同激死! 玩到3點幾4點返出嚟食嘢, 其實我都仲係唔太舒服想返屋企抖, 但敏瑩佢地幾個去荔枝角公園玩, 老公又想比佢地玩咪一齊囉, 喺大家樂食咗D嘢就過去會合囉, 又係看住佢地玩遊樂場都係好攰的一件事, 玩到6點幾都玩咗兩個鐘, 要去食飯啦, 又係我地三家去咗板板到食, 食完返屋企沖涼瞓覺, 但我就唔多眼瞓, 睇電視到12點先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言