2016年7月12日 星期二

12/7/16


12/7/16   TUE   RAIN

今日主要節目係搞老細嗰個婚宴, 朝早都係如常返工, 不過仲仲就唔洗我揍, 因為要等阿媽過嚟接更揍子元, 咁我就返工啦! 上午都係group番好D嘢準備好啦, 因為放半日嘛, 1點就收工返屋企, 先食咗飯, 老公回來就等程生到, 再車佢地去學童保健, 咁我咪SET頭化妝換衫囉, 4點幾出門口, 5點準時過到去, 都係setup吓啦, 影吓相坐吓, 時間都過得快, 之後都係安排程序咁啦, 8點幾都開到席唔錯架啦, 食吓飲吓睇吓跳舞咁啦, 我又飲大咗少少啦, 後段開始已經好暈, 雖然未至於醉, 不過我估我個樣都好衰架啦! 散席我交番低key就走啦, 好辛苦咁用咗大半個鐘返到屋企, 好辛苦咁沖好個涼就瞓!

沒有留言:

張貼留言