2016年7月26日 星期二

26/7/16


26/7/16   TUE   VERY HOT

今日要出去太和洞新廠開動, 所以都要著靚靚啦! 朝早要先去小童攞番笨元D行裝返屋企, 老公就揍仲仲入青衣, 我就換好衫返工! 返到去都未做到D, 老細就call落去抬嘢, 原來佢整咗隻玉馬送賀人地新廠, 但又要自己裝喎, 搞一大輪先出門口, 去到都差不多11, 明知人多就渣架van, 又要扮哂嘢渣跑車, 迫死人咩! 去到都係行行企企食飯幾味, 仲要等總監參觀埋廠, 佢地吹埋水, 點幾先走得呀, 好在茶點時間我都有食嘢, 唔係實餓死! 返到嚟咪食嗰間廳2, 唔洗錢就梗係食個最貴架啦, 哈哈! 下午回來就做吓自己嘢同寫埋後日的議程囉, 點都要找D嘢寫吓GE! 放工去石硤尾接子元啦, 然後都係撘地鐵返嚟, 行行吓竟然見到彩虹喎, 馬上影低佢post上網啦, 跟住撘緊地鐵時, 子元見到有個人又係玩緊捉精靈啦, 咁啱佢玩完又開番screen, 我望埋去張相咁熟面口, 原來係陳副校個老公, 我叫佢但佢好似聽唔到咁! 返到美孚同老公會合, 佢去買譚仔, 回家佢地沖好涼就食嘢, 食完老公陪仲仲玩時, 喺房玩得顛….反芻又要換床單搞一輪, 我先可以沖涼, 之後子元都係砌佢喺書展買的太陽能車啦, 我地就係咁睇電視打機, 其實都幾hea! 12點幾才瞓!

沒有留言:

張貼留言