2016年7月28日 星期四

28/7/16


28/7/16   THU   VERY HOT**

今日過商會開會, 因為深哥話好多嘢要寫, 所以咪早D過去做, 唔返公司啦! 朝早老公揍咗仲仲入青衣, 我就揍子元去長沙灣交收子元比婆婆, 然後就過海啦, 都算早過到去, 上到地面又捉吓精靈咁啦! 10點多上到去做住嘢先啦, 都真係好多嘢要寫! 11點多Nicho嚟到都叫佢快D找找商會數, 因為12點到又去食lunch! 回來做埋D手尾, 老細早咗上嚟, 當然帶咗佢條長毛啦, 仲要叫佢上嚟坐吓傾吓計喎, ! 當有其他老細嚟到時, 我都叫佢坐番後面, 有時D嘢都要分吓身份! 最好笑係佢開會真係好游雲, 老細喺枱頭叫到枱尾叫佢打返公司問嘢, 佢竟然如夢初醒咁, 問隔離位個會員, 而家講緊咩呀! 你話死未! 咁我都冇理佢最終點做, 我自己就打咗電話返去問咗答埋我老細啦! 一向過嚟開會都係好開心架嘛, 但而家就係呢條毛, 喺到篤眼篤鼻! 3點幾4點佢地走咗, 我都終於可以走, 最快方法撘地鐵返去啦, 買埋餸返到屋企抖一抖, 又要再去石硤尾接番我隻踢完波的子元, 回家後就佢沖涼我煮飯等等啦, 食完飯教佢執枱呀, 成日食完就全世界走開哂等我做! 搞掂佢地就沖涼休息啦!

沒有留言:

張貼留言