2016年7月20日 星期三

20/7/16


20/7/16   WED   HOT

今日仲仲開始放暑假啦, 嫲嫲話揍佢地入去喎, 咁咪揍囉, 佢下午會出番嚟! 老公就車佢地入去, 我就自己返工, 朝早寫番哂D日記呀咁啦, 午飯快食杯麵就去AEON shopping, 今日仲要加埋有95, 所以都人多呀, 為咗控制住自己買GE, 我只攞一個籃唔用車, 咁點都抬得走嘛! 好忍手咁買都買咗2百幾蚊呀! 返到公司放好嘢又開工啦, 下午老細返咗陣, 又開咗陣會咁啦, 我都係做公事啦, 真係要開始郁吓商會的埋數! 放工唔洗咁早走, 6點幾先過小童接笨元, 跟住老公就車我返公司攞番中午D戰利品, 返到屋企趕子元去做埋佢未做好的成語啦, 食飯前做得一個咁大把, 咁食完咪要佢做埋先囉, 跟住快手整好嘢, 老公又話想去Aeon買西瓜, 但叫佢吸塵佢又唔吸, 真係好乞人憎, 結果又係我同奶奶做, 8點幾出到門口去AEON, 奶奶買得仲狠過我地, 子元就去咗玩卡, 買完10點多閃了, 送咗奶奶返去就回家, K.O.哂佢地已11, 趕唔切沖好涼睇劇, 激死!

沒有留言:

張貼留言