2016年7月29日 星期五

29/7/16


29/7/16   FRI   HOT
今日老公揍哂兩隻入去, 咁我可以慢慢搞掂先返工啦, 返到去唔太忙GE, 開個會咁都係hea吓啦, 午飯後都係打吓機睇吓電視咁, 下午老細返咗嚟, 但都係捉住嗰兩個開會啫, 唔關我地事, 不過最估唔到係佢竟然過嚟講長毛壞話, 其實佢講GE嘢我地一早就知啦, 唔知佢係咪忍咗好耐呢! 佢話長毛係學歷好, 但轉數慢呢, 仲要喺唔適當GE時候講唔適當GE! 佢終於知道長毛的問題了, 不過已經捉咗隻老鼠入嚟囉, 睇吓點囉! 放工直接返屋企, 因為子元打比我話佢唔舒服, 唔去合唱團喎, 咁都冇法架啦, 佢講到明自己唔舒服喎! 不過要幫程生揍敏瑩, 所以都係要老公車出車入搞掂, 順手去長沙灣食晚飯, 子元都唔係好胃口, 都啱架啦唔好食咁多! 送咗嫲嫲返屋企先我地再返去, 因為老公要踢波, 我又一揍二啦, 先沖好涼打暈仲仲, 跟住就服侍子元啦, 條友食咗藥又唔瞓, 係都要睇埋9點半套劇, 到睇完去瞓啦, 跟住又話瞓唔著, 原來發燒, 好在老公返咗嚟啦, 咪又要一齊服侍佢囉, 食藥冰袋等等, 11點幾就捉番佢上床瞓, 到我地臨瞓前去睇佢, 已經出咗汗, 又要同佢抺汗啦, 出到汗就已經好好多架啦!

沒有留言:

張貼留言