2016年7月25日 星期一

25/7/16


25/7/16   MON   VERY HOT

玩盡咗兩日嚟返工真係好攞命, 真係年紀大啦唔玩得咁盡! 朝早老公車兩隻豬去嫲嫲到, 我自己返工唔洗咁趕, 執好埋子元今晚去小童宿營GE嘢就送佢地出去, 我先梳洗返工! 今朝都係做吓自己嘢開吓會吹吓水啦, 午飯後都係打吓機睇吓電視啦, 下午老細返咗嚟, 但都係咁做嘢架啦! 放工就直接入青衣啦, 等老公回來就快手食飯啦, 因為8點前就要出到小童, 所以食完飯仲要子元沖埋涼先, 趕得切8點前出到去啦, 交低佢其實都走得, 不過都等埋程生先啦, 然後車埋佢返長沙灣, 我地就去松記食糖水啦, 淨係帶仲仲出去呢, 佢都好似未試過我地兩個帶佢一個出街, 於是又成日扮出一副我好可愛個樣啦, 真係頂佢唔順! 返到去都係快手同佢沖涼瞓覺啦, 然後我就要摺衫啦, 幾日冇摺好多衫呀! 最後同笨元執齊埋明天個袋就可以瞓啦!
 

沒有留言:

張貼留言