2016年7月27日 星期三

27/7/16


27/7/16   WED   VERY HOT

今日係嫲嫲出嚟揍住佢兩隻嘢, 老公入去載嫲嫲出嚟, 我就推車仔出到地鐵口交收, 等佢地食早餐, 我就返工! 今日都唔算太忙, 做吓公事做吓自己嘢, 下午D「高層」出哂去, 我地就去咗執免費嘢, 同層有間賣碗碟杯的, 不過SIZE唔係太啱我都只係攞咗少少咋! 放工前接到阿媽whatsapp話子元未做哂嘢冇帶佢去小童學棋, 咁我就已經火火地, 火大家都亂咁嚟, 子元一日流流長唔做又係衰, 總之最終仲仲都醒咗嫲嫲就揍佢出去, 咁我都有話阿媽要罰都唔係話唔去學, 最終放工我就過咗去小童等, 一來冷靜吓自己先, 二來睇吓撞唔撞到冰miss, 同佢傾吓, 同佢傾完我真係claim down, 子元出到嚟我都冇鬧佢, 只係要佢講番發生咩事, 我真係冇鬧佢, 佢為主, 已經鬧咗十萬九千次都冇用, 唯有又轉吓方法! 咁等佢執埋D手尾就出去食飯, 嫲嫲話出美孚食上海嘢, 地點關係冇渣車, 但就比佢兩個踩滑板車出去, 老公專登GE, 等我可以慢慢行出去捉吓精靈咁! 去到都要等位, 8點幾先有得食都餓死我! 食完嫲嫲同大包就撘車返去, 我地又慢慢踩車返去囉, 都捉到好多呀! 返到去沖涼瞓覺, 我就做吓家務咁啦!

沒有留言:

張貼留言